14 Ekim 2022

Bir Didim Güncesi ... 439.275 88.5T aktif oldu!..

Bu sabah saatlerinden itibaren Didim'de amatörlük faaliyetleri adına güzel saatler geçirdik dostlarla birlikte...


TA4HD & TA4MBS

Nazilli NAT-DER Başkanı TA4HD Hasan Hüseyin Soylu ve TA4MBS Memet Balcı Didim'e gelerek Nazilli - Didim arası röle çalışmasında bulundular...

Şu an Didim'in frekansı 439.275 88.5 tonla Nazilli'ye linklendi... 


TA4MBS & TA4DX




Didim'de yaşayan dostlarımız TA4TA Kurtuluş Tuncer ve TA4DX Taner Tarık Tarakçıoğlu arkadaşlarımızın QRL'inde (Power NET) öğle saatlerinde buluşuldu ve daha sonra sohbet şeklinde geçen toplantımıza "kahve bahane, sohbet şahane" diyerek Didim İlksan Öğretmenevi Lokali'nde devam ettik...



Bu buluşmaya Didim'de yaşayan amatörlerden TA1DJ/4 Suat Teoman Temel, TA2ALX/4 Alaattin Can, TA1BE/4 Ertan Yurderi de katıldı...





2 yorum: